Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Marcel en Wil - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Marcel en Wil - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: Wil en Marcel

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Wil

24 September 2013 | Singapore, Singapore

Na de koffie bij moeder Snijders, naar huis laatste dingen inpakken en onze lieve taxi gebeld (Bart en Carolien :).
We waren lekker op tijd in Best Western Hotel Schiphol.
Ingecheckt en sleutel gekregen, Bart en Carolien liepen mee. Marcel zei van de voren al....Wil doe jij de deur maar open want ik heb altijd ruzie met die kaarten en krijg ze nooit open.
Nou het openen ging inderdaad heel vlot, maare....de deur wilde niet meet dicht. Hi Hi hebben wij dat weer, wat een goeie (NOT) begin van de vakantie. Deur was kapot dus andere kamer gekregen. Nog even wat met Bart en Carolien gedronken en toen gingen zij naar huis. We hebben goed geslapen alhoewel we waarschijnlijk in het verlengde van de startbaan lagen. De ene na de andere herriebak kwam over :/.
De volgende ochtend werden we keurig naar Schiphol gebracht, ff een ontbijtje gescoord en om half 11 gingen we boarden. We vertrokken 20 minuten later maar kwamen ruim een half uur eerder aan in Singapore. De vlucht liep heel erg vlot en dankzij Carolien haar slaaptablet heb ik zelfs nog geslapen...ja jaaa :).

Aankomst Singapore...jeeeee wat is het WARM, het was net of we weer in Miami liepen (dan weten Corinne en Mark genoeg :).
Om ongeveer 7 uur waren we in ons hotel en toen gauw naar de kamer (die gelukkig gereed was) en even twee uurtjes oogjes dicht...heerlijk. Half 10 wakker geworden en nog erg duf maar we gingen met frisse moed opfrissen en aankleden. Naar de lobby waar we maar meteen het 1 en ander geboekt hebben. Hop On Hop Off bus...die hier HIPPO heet....en Kaartjes voor de Singapore Flyer.....En wat dingen die we morgen gaan doen. Singapore Flyer is het grootste rad ter wereld (nog groter dan de London Eye) . Het was echt supermooi om alles te zien (niet eng al was het ontzettend hoog). Al veel gezien...veel foto's gemaakt...veel gelopen in deze hitte (32 graden) een heerlijk gegeten. Nu zitten we aan het zwembad met een drankje deze blog te schrijven en gaan we zo lekker slapen. Ik heb hier wifi dus morgen hoor je me vast weer. Ga nu proberen er wat foto's op te zetten. Groetjes iedereen, W & M

• 24 September 2013 - 17:13

Jan De Boeff:

he luitjes,
    ziet er goed uit.
    veel plezier

• 24 September 2013 - 18:30

Ria:

Hoi zus en zwager leuk je reis verslag en ook zo snel nadat jullie aangekomen zijn, veeheug me nu al op se volgende. Dikke kusssss

• 24 September 2013 - 19:52

Corinne:

Zozo al heel wat gedaan in 1 dag! En dat rad had ik inderdaad al eens gezien op foto's! Lijkt mij ook heel mooi. Dus het is daar lekker warm haha. Ben jij blij dat je je dikke truien heb meegenomen haha. Foto's zien er ook mooi uit. Pap heeft zeker al 300 foto's gemaakt in 1 dag tijd? :-p

Veel plezier. En als je wil Skypen sms dan even van tevoren. Dikke kus van ons!

• 24 September 2013 - 20:12

Corinne:

En ik hoop dat pap geen cola heeft besteld... Aangezien ik Pepsi zie staan... Haha

• 24 September 2013 - 20:29

Carolien:

Fijn dat je in het vliegtuig hebt kunnen slapen Wil! Het ziet er al goed uit op de foto's en we kijken uit naar de volgende serie. Veel plezier verder in Singapore. Groetjes van ons vieren.

• 25 September 2013 - 10:10

Mark:

Hoi mam en pap, ontzettend mooi daar. leuk om zo wat van jullie te horen. en natuurlijk koet jou dat weer overkomen met die deurklink had mij ook zomaar kunnen gebeuren hihi :-). veel plezier en vooral genieten genieten genieten genieten en nog eens genieten. luv you

• 25 September 2013 - 16:08

Monique: