Het wordt spannend nu - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marcel en Wil - WaarBenJij.nu Het wordt spannend nu - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marcel en Wil - WaarBenJij.nu

Het wordt spannend nu

Door: Wil

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Wil

17 September 2013 | Nederland, Amsterdam

Nog een paar dagen en dan is het eindelijk zover. Vindt het allemaal heel erg spannend en kijk wel een beetje tegen het lange vliegen op omdat ik nooit kan slapen. Marcel daarentegen slaapt overal :). Komt wel goed hoor en ik vermaak me wel met het TV schermpje.
Afgelopen maandag ging de vlucht naar Singepore in ieder geval op tijd dus hopen dat het a.s. maandag ook zo is.
We blijven eerst een paar dagen in Singapore zodat we al een beetje kunnen aclimatieseren.
Ben heel benieuwd naar Australie en wat we allemaal gaan beleven, het weer is in ieder geval een stuk beter dan hier.
Hoop dat familie en vrienden ons een beetje kunnen volgen en dat ze het ook leuk gaan vinden.
Nou tot volgende week dan maar aan de andere kant van de wereld.

• 17 September 2013 - 17:43

Jeannot:

We wensen jullie een geweldige reis toe met goed weer. Hier is het weer wennen in deze koelkast..
    Carpe Diem, Wil en Marcel !

• 17 September 2013 - 19:22

Jan De Boeff:

He Marcel en Wil,
    ik wil jullie beide alvast een hele fijne vakantie toewensen en dat jullie maar vele mooie ervaringen mogen opdoen Down Under....
    en vooral veel genieten en zeker gezond weer terug komen.

Have Fun
    Jan

• 17 September 2013 - 22:16

Dochter Lief:

Ben nogsteeds jaloers hoor dat ik niet mee kan!
    Maar als jessie 18 is en blij is als ik weg ben,dan ga ik ook!!!! Haha
    Jullie gaan in ieder geval een hele mooie reis tegemoet!
    Ik hoop dat jullie alles gaan doen en gaan zien wat jullie willen.
    En natuurlijk dat de reis goed verloopt!!

We gaan jullie wel missen. Maar gelukkig hebben we skype.
    Veel plezier. En een tip.... Neem navigatie mee! ;-)

Dikke kus van ons -x-

• 17 September 2013 - 22:17

Dochter Lief:

Ps vergeet onze uggs niet!!!! ;-)

• 20 September 2013 - 11:55

Bertus:

Veel HEEL veel plezier met elkaar en ga ervan genieten , Marcel fijne verjaardag op 21-09-2013

• 21 September 2013 - 12:53

Miranda:

Heel veel plezier Down Under!
    Lekker gaan genieten van al het moois dat jullie daar gaan zien!
    Uiteraard blijven we jullie volgen via deze site.

Na de vakantie horen wij graag, natuurlijk onder het genot van een borrel :) , hoe het geweest is!

groetjes
    René en Miranda

• 21 September 2013 - 20:03

Geerke:

Marcel, gefeliciteerd met je verjaardag. Vanavond met iedereen ws nogmaals de komende reis doornemen.
    Leuk dat wij via deze site jullie avonturen mee kunnen beleven! Het zal vast een hele mooie reis worden, met in ieder geval een hele ervaring. Gaan jullie Eldert en Leanne ook opzoeken?
    Wil, voor je het weet sta je op Australische bodem ;-)
    Geniet van jullie grote trip!
    Groeten van Leo en Geerke

• 23 September 2013 - 14:55

Corinne:

nou pap en mam ik zie jullie vliegen hoor!! ben jullie aan het volgen op www.flightradar24.com.
    erg leuk om te zien! goede reis en ik hoor het wel als jullie veilig en wel aan zijn gekomen! dikke kus! x