Singapore dag 2 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Marcel en Wil - WaarBenJij.nu Singapore dag 2 - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Marcel en Wil - WaarBenJij.nu

Singapore dag 2

Door: Wil

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Wil

25 September 2013 | Singapore, Singapore

Vanmorgen op tijd opgestaan (9 uur) het is hier trouwens 6 uur eerder. We waren om 10 uur bij Park At The Bay. Het regende trouwens vanmorgen...nou ja meer plenzen, echt een tropische bui...och heb je dat tenminste ook meegemaakt. We waren best wel nat aangezien we natuurlijk de plu en de regencapes in de kamer hadden laten liggen.
Park At The Bay was wel heel erg mooi maar omdat we vanwege het weer niet echt lang buiten konden lopen waren we vrij snel uitgekeken. Binnen was het wel prachtig....heel veel verschillende planten en bomen met de prachtigste bloemen. Ook was er een heel hoog wandelpad. Ik ben er wel op geweest maar aangezien je aan de zijkanten zo'n 28 meter naar beneden keek was het niet echt mijn ding en was ik blij dat ik er weer af was....toch goed van mezelf dat ik het gedaan heb maar als er iets in Australie is met hangbruggen in de boomtoppen dan blijf ik wel beneden staan (goed idee Esther ;). Marcel vond het natuurlijk helemaal geweldig.

's Middags hadden we via het Hotel een excursie voor een "River Safari" geboekt. Ik wilde daar graag heen omdat ze er twee Pandaberen hebben "Kai Kai en Jia Jia" . Nou maar goed ook want de River Safari bleek niet af dus het was een wandelsafari ha ha. Het was toch best wel leuk omdat het over de Rivieren van de Wereld gingen en er gigantische aquariums waren. Maar vooral de Panda'a waren geweldig. Eerst zagen we alleen Kai Kai (het mannetje) dus foto's gemaakt en ik gefilmd. Het vrouwtje Jia Jia was in haar "Den" aan het slapen dus we dachten al dat we haar niet zouden zien, maar we hadden geluk want Jia Jia werd toch ook nog wakker. Alleen jammer dat de batterij van de filmcamera leeg was.

Bij terug komst bij het zwembad gegeten en deze blog bijgewerkt na de foto's bekeken te hebben (Pap heeft vandaag idd 300 foto's genomen Co ha ha). Wilde eerst tot morgen wachten maar Wifi doet het hier goed en morgen moeten we weer gaan vliegen (pas 's avonds) naar Sydney en ik weet daarna niet of we veel of weinig op deze blog kunnen zetten.

Wil trouwens wel ff kwijt dat het echt TOP is om jullie reacties te lezen....is het net of we niet heel verweg zijn.....dank jullie wel :) en veel liefs van ons.
Co...ze hebben hier geen Coca Cola...alleen Pepsi dus ik heb geen keuze ;).

• 25 September 2013 - 13:41

Ria:

Hoi lieverd heb net je bloq weer gelezen jullie hebben al veel gezien, en ook nat geworden is dan net of je nog in nederland ben he haha, vind het zo fijn om weer wat van jullie te horen, lijkt dan idd of jullie vlakbij zijn ipv heeeel ver weg, ben erg blij dat jullie het naar je zin heb, morgen na heel veel jaar terug in het land waar we gewoont hebben, zal dan extra aan jullie denken, ben ook wel een beetje jaloers, had het graag samen met jullie gezien dus aub veel foto's maken maar dat kan ik rustig aan marcel overlaten haha, lieverd veel plezier en hoop snel weer wat van jullie te horen. Love youxxx

• 25 September 2013 - 14:10

Corinne:

Nou mooi weer hoor. Vind het ook leuk om jullie blog te lezen. Dan weten we wat jullie daar aan het uitspoken zijn! Ik ga jullie morgen weer volgen op flightradar. Kan ik precies zien waneer jullie weg zijn en aankomen in cairns.
    Geniet nog even van Singapore en morgen naar Australië! Spannend hoor! Veilige vlucht! En geniet van alles, want het is volgens mij is het prachtig! Ik ben ook jaloers tante Ria! Volgende keer gaan we weer met z'n alle, net als in Florida haha.
    Dikke kus! X

• 25 September 2013 - 14:33

Jeannot:

hoi Wil en Marcel,
    indrukwekkendllemaal hoor. Marina Bay, dat was toch waar de Formule 1 afgelopen weekend verreden is. Ik kon het niet goed zien omdat de F1 daar in het donker redd, haha. Veel plezier in OZ, zal wel lukken. Fijn om de verslagen te lezen en de foto's te zien !

• 25 September 2013 - 15:01

Letty:

Hoi lieverds,
    prachtig om te lezen wat jullie allemaal doen. Druk programma maar je bent maar een keer in Singapore. Uitrusten doe je maar als je terug bent. Toch?
    Dikke kus

• 25 September 2013 - 16:11

Monique:

Nou het klinkt al dat jullie het prima naar jullie naar je zin hebben, leuk de foto*s vooral van de panda!

• 25 September 2013 - 19:28

Anita:

o my god! Wat een andere wereld....en jullie zijn pas een dag of 3 drie onderweg. Geweldig dat wij mee mogen genieten van al dat moois vanuit onze luie stoel in Dussen, ga zo door!

• 26 September 2013 - 22:06

Frank En Bea:

Zo te zien gaat het allemaal lekker, mooie foto's en verhalen ga zo door. Wij lezen alles maar zijn niet van de terug schrijvers ís dit goed nl 'whatever. veel plezier verder. gr

• 26 September 2013 - 23:18

Rob:

Leuk tripje over het F1 circuit! Wie kan Vettel stoppen, 2 sek. per ronde sneller dan de rest, snap er niks van... Mooie tuinen daar, geweldig. Lekker genieten en knal maar een hoop foto's, beter teveel dan te weinig... doe ik ook as zaterdag in Zandvoort tijdens de DTM. groeten, Rob