auto(sport) in singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Marcel en Wil - WaarBenJij.nu auto(sport) in singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Marcel en Wil - WaarBenJij.nu

auto(sport) in singapore

Door: marcel

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Wil

25 September 2013 | Singapore, Singapore

even een paar zinnen over de gp enz. je kan duidelijk zien dat de gp hier een stempel achterlaat. 3 weken van te voren beginnen de voorbereidingen al en nu staat er nog heel veel materiaal en het duurt nog zeker een week voordat alles weg is. belangrijke doorgangswegen worden gewoon voor een week afgesloten en de bustour die wij gedaan hebben gaat over een groot deel van het circuit, zoals op de foto te zien is. de pitgebouwen en de grote tribune aan de haven waar ze onder door rijden zijn trouwens permanent. en je ziet nog overal verkoopstands waar ze, veel te dure, spullen verkopen, maar helaas geen programmaboekjes hebben:(.
er zit trouwens geld zat in singapore want ik heb zelden zoveel supercars en andere dure bakken zien rijden als hier. lambo's, porsche, ferrari, maserati, bentley, rolls, maybach en zelfs mclaren zijn niet op de vingers van 10 handen te tellen. en snelwegen hebben ze hier nauwelijks.....
wil vond dit verhaal niet nodig maar ik en enkele anderen wel.....
denk ik:):)

• 25 September 2013 - 15:37

Jeannot:

bedankt voor je verslag (nodig..), straks nog de Bathurst 1000 !

• 25 September 2013 - 16:08

Corinne:

Ook leuk dat jij wat schrijft pap ;-) have fun over there! X

• 25 September 2013 - 18:54

Jan De Boeff:

He Wil en Marcel,
    jullie stukjes zijn leuk, en ja Wil ook dat van Marcel.....
    fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben (nu al)
    geniet maar lekker en blijf schrijven een foto's (heel veel)
    groetjes

• 25 September 2013 - 19:22

Anita:

Nou Marcel, jouw verslag en de foto's zijn boeiender dan de hele grand prix F1 van Singapore dit jar, ben in slaap gevallen.... kyussen uit Dussen ook voor mijn "zussie"

• 25 September 2013 - 19:23

Sorry voor de spelfouten, zal beter mijn best doen volgende keer!

• 25 September 2013 - 20:41

Chris:

Nou Marcel, had al gezegd dat we in China al veel van die dure bakken had zien rijden. Maar ja, geld zat he, die Aziaten! Geniet ze!

• 27 September 2013 - 11:18

Bertus:

mooi geniiet er van beide.