In Australie!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Marcel en Wil - WaarBenJij.nu In Australie!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Marcel en Wil - WaarBenJij.nu

In Australie!!

Door: Marcel

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Wil

27 September 2013 | Australië, Cairns

Er stond ons gisteren een vermoeiende reis te wachten. We mochten tot 2 uur op de kamer blijven en hebben eerst wat uitgeslapen en daarna de koffers ingepakt,
Het leek wel of nu al niet meer paste! De spullen daarna afgegeven en nog even de stad ingeweest en zowaar de hele Orchard Road afgelopen en niets uitgegeven....... En als ik tegen Corinne zeg dat er net zoveel van die winkels als in Las Vegas zijn dan weet zij genoeg.
Daarna naar het vliegveld en na alle formaliteiten een paar uur gewacht en een hapje gegeten. Ook deze vlucht was iets te laat maar ook hier werd de tijd weer goedgemaakt. Het was voor mij de eertste keer dat ik in een Airbus vloog en dan gelijk een A380, een mooi en stil toestel trouwens. We vlogen de hele nacht dus onderweg hebben we niets gezien. Terwijl we allebei vrijwel niet geslapen hebben. De spanning misschien?? Bij het ochtendgloren zijn we in Sydney geland en na een redelijk soepele douaneafhandeling zijn we met een shuttle bus naar de andere kant van het veld gebracht voor de binnenlandse vlucht met Virgin Austalia. En ook die was iets te laat en ook die kwam ruim op tijd aan. Met name voor Wil was het toch wel heel bijzonder om weer "terug" te zijn. Met de taxi naar de camperverhuur en na tekst en uitleg heb ik mijn eerste 2(twee)! kilometer in Australie gereden.
De camping was dus heel dichtbij...... Insider info: zelfde camping waar Eldert en Jose zijn geweest en vrijwel dezelfde camper als Rene en Esther in N.Z. hadden. Ik begon trouwens een beetje op Eldert te lijken want ik was vogels aan het spotten!. Er zat een witte kaketoe in een boom, we hebben 3 ibissen voorbij de camper zien lopen en er kwam een kolibrie in de bloemen tegenover ons zitten. Toch wel heel bijzonder! Daarna de camper ingericht en toen zijn we alletwee een uurtje gaan liggen want we waren gesloopt.
Toen de noodzakelijk boodschappen gedaan. We gingen de supermarkt in en het was warm en volop zon, we kwamen naar buiten en het was warm en pikdonker!! En zolang hebben we er niet over gedaan.Daarna een uurtje verbinding gezocht om dit verslag te schrijven en de foto's komen morgen. houdoe!!

• 27 September 2013 - 14:58

Corinne:

Zo pap je hebt de smaak te pakken om op de blog te schrijven. We vinden het allemaal erg leuk om jullie verslagen te lezen, ik heb ze gister al uitgeprint en vanmorgen bij oma afgegeven. En ben blij te horen dat jullie het naar jullie zin hebben!! En ben benieuwd wat jullie allemaal nogmeer voor moois gaan zien. En benieuwd naar de foto's uiteraard!
    Wij vertrekken straks naar volendam vergeleken met jullie is dat maar een korte reis. Haha. Have fun down under! Big Kiss! X

• 27 September 2013 - 17:26

An:

hallo luitjes fijn dat jullie een voorspoedige reis hebben gehad,leuk jullie verslag te lezen blijft het thuisfront tenminste op de hoogte van het geen jullie uitspoken (grapje ) geniet er van groetjes An

• 28 September 2013 - 07:08

Monique:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn zo aan de andere kant van de wereld raar idee hoor!