New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Marcel en Wil - WaarBenJij.nu New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Marcel en Wil - WaarBenJij.nu

New York

Door: Wil

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Wil

15 Juni 2017 | Verenigde Staten, New York

14 juni, 32 graden.

Vandaag naar New Jersey reizen daar blijven we de laatste avond in de camper.
Maar eerst........bij Denny's ontbeten en Carolien is ook helemaal fan van Denny's haha. Ze had nog nooit ZO lekker ontbeten zei ze. Onderweg ook nog gestopt bij West Point maar je kon er niet op en voor het museum hadden we geen tijd. Ook nog even gestopt bij een hele grote begraafplaats (speciaal voor Carolien).
Onderweg was het ook heel erg druk zeker toen we dicht bij New Jersey waren.
Wat we al dachten was inderdaad waar....de "camping" was niets meer dan een hele grote Parkeer plaats . Het lag wel heel erg mooi aan de overkant van Manhattan, dus boot gepakt en naar The Statue Of Liberty gevaren. We wilden eerst daarna uit gaan eten maar omdat de restjes in de camper op moesten(zonde om weg te gooien) en we nog 3 X uit zouden eten in New York hebben we voor de restjes gekozen.

's avonds nog een wandeling gemaakt om de lichtjes van Manhatten op de foto te zetten.
's nachts heeft het nog geregent maar echt afkoelen deed het ook niet.

15 juni, 25 graden.
Camper weg gebracht trein in en metro gepakt naar het hotel en we keken allemaal uit om weer eens wat ruimte te hebben. Carolien en Bart sliepen niet best in de camper omdat het zo ontzettend warm was steeds. En na 12 dagen bij elkaar op de lip is het heerlijk om weer wat privacy te hebben.
Gelijk 's middays al even naar de binnen stad gegaan en een heel stuk in Central Park gelopen.

Lekker gegeten bij Elizabeth's Neighborhood Table, lekker buiten op het terras. Nu dit schrijven en zo lekker slapen.

Morgen gaan Marcel en ik naar het 911 museum en Bart en Carolien gaan de boot trip doen die wij al hebben gedaan een paar Jaren geleden.

Tot morgen.

• 15 Juni 2017 - 08:10

Jordie,Corinne Jessie En Jj:

Nou nou wat een gereis zeg! Maar wel lekker dat jullie nu lekker in een hotel zitten.
    Is toch iets luxer als een camper met z'n 4e.
    Mooie foto,s van NYC.
    Hier is het op het moment ook volop zomer. Dus ik loop al een week met dikke enkels rond.
    Opzich is het vol te houden, zolang ik niet veel doe. En smiddags binnen blijf.
    Dus tante Carolien is ook verslaafd aan denny's. Lekker hoor.. zou ik nu ook wel lusten.. maar helaas zal m'n diëtiste het er niet mee eens zijn haha.
    Geniet nog lekker een paar dagen in die mooie stad! Over een paar dagen zijn jullie alweer thuis. Maar kan je deze reis weer van je Bucket list afstrepen.
    Dikke kusss xxxxx

• 15 Juni 2017 - 10:49

Jeannot :

Ruimte zal wel luxe aanvoelen denk ik!

• 15 Juni 2017 - 13:42

Letty:

Ach....brings back memories!!!!!! !
    Mooie foto's hoor. zeker van die lichtjes. blijft mooi!!
    Geniet lekker van de ruimte en van NY .
    Hoop dat jullie een goede terugreis hebben en tot zondag!!
    Kus

• 15 Juni 2017 - 21:29

Ria:

Hoi allemaal en hebben jullie lekker geslapen in jullie hotel kamer. Wat een ruimte dan he, hier alles goed, we hebben vandaag onze "nieuwe" auto gehaald, voor mij ging er een wereld open, ben geen stuur bekrachtiging, radio en airco gewend dus is voor mij echt geweldig hahaha, ben weer benieuwd naar je verslag, een van de laatste denk ik voor deze reis, geniet nog lekker en tot horens. Liefs Ria

• 17 Juni 2017 - 16:23

Anita:

Veel plezier nog in New York en veilige reis naar huis. Dikke kus!