Plymouth en Boston - Reisverslag uit Pound Ridge, Verenigde Staten van Marcel en Wil - WaarBenJij.nu Plymouth en Boston - Reisverslag uit Pound Ridge, Verenigde Staten van Marcel en Wil - WaarBenJij.nu

Plymouth en Boston

Door: Wil

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Wil

11 Juni 2017 | Verenigde Staten, Pound Ridge

9 juni, 25 graden en 1 onweersbui gehad.
Lekker geslapen in het bos maar jammer genoeg geen beesten gezien....behalve chipmunks.
Er waren wel beesten geweest want de sla lag ergens anders en de nootjes waren verdwenen. Ook nog een korte boswandeling gemaakt op de camping en toen weer verder naar Boston gereden.

We staan weer op een KOA camping nu bij Plymouth (is vlakbij Boston). Camper ingecheckte (we blijven hier 3 nachten) en toen naar het plaatsje gereden, wat rondgelopen en gegeten aan de boulevard. Erg leuk plaatsje.

10 juni, 32 graden Boston.
Vroeg opgestaan en naar de trein gereden. Daar de camper neergezet. De trein doet er een uur over naar Boston.
Grote stad met veel oude gebouwen. We hebben de "Freedom Trail" gelopen die ongeveer 4 mijl is. Het was net zoals in Chicago weer behoorlijk heet vandaag en dan gaat het lopen toch iets minder. Maar we hebben het gedaan en volgens mijn mobiel 13,5 km gelopen.
Ook naar de lokatie gelopen waar de tv programma Cheers is opgenomen (de ouderen onder ons kennen die wel). Was erg leuk om te zien. Natuurlijk heeeeeeel veeeeeel foto's gemaakt.
We zijn op 3 kerkhoven geweest waar ontzettend oude graven lagen de oudste was van 1673.
Ook kwamen we langs een markt waar we hele grote aardbeien zagen voor een koopje, kilo voor 3 dollar. Deze dus heerlijk opgegeten in een park.

Dat was het weer zo'n beetje, we zitten nu buiten (is half 10) en gaan zo nog even douchen.

Morgen naar de 43rd Native American Pow-Wow (zijn erg benieuwd) en daarna naar Cape Cod.

Fijne dag allemaal, pas goed op jezelf. Laterrrrrrrr

• 11 Juni 2017 - 07:37

Anita:

Hey luitjes, klinkt goed allemaal en weer leuke plaatjes erbij. Wij hebben gisteren ook een wandeling gemaakt rond het meer in Sillé. Helaas was het tentje waar we vorige keer met zijn vieren wat hebben gedronken compleet verdwenen! Dus dat was doorstappen en pas toen we terug bij af waren een kopje koffie kunnen drinken.... Geen 13,5 km, maar toch ruim een uur...Vandaag terug naar Dussen en jullie lekker nog een paar dagen genieten! XX

• 11 Juni 2017 - 10:27

Ria:

Hoi allemaaal wat hebben jullie weer veel gedaan/gezien de laatste dagen, is zeker wel fijn om een paar dagen op 1 plek te blijven? En wat lopen jullie veel, ja voor mij is 13.5 km veel, dus toppie, hier is het prachtig weer dus wij fietsen veel, gisteren 15 km en vandaag willen we zeker 25 km fietsen, hoop dat ik het red, aan het fietsen ligt het niet maar wel aan de pijn aan mijn kont van het zadel hahaha maar we gaan er voor, fijne dag allemaal en tot horens.xxxxxx