Chicago - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Marcel en Wil - WaarBenJij.nu Chicago - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Marcel en Wil - WaarBenJij.nu

Chicago

Door: Wil

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Wil

05 Juni 2017 | Verenigde Staten, Chicago

Dag 3, tjaaaa wat zullen we daarvan zeggen. Lange afstand, van alles zat tegen, kleine dingetjes dat wel, maar dus niet echt een geslaagde dag. Wat er allemaal tegen zat horen jullie wel als we terug zijn.
Wel een plus was dat we onderweg nog een Denny's tegen kwamen en daar heerlijk hebben gegeten.

Dag 4, Chicago, nog steeds ongeveer 30 graden.
Een zeer geslaagde dag vandaag.
Weer vroeg opgestaan want de trein vertrok om kwart voor 9.
Hij deed er wel 2 uur over om in Chicago te komen dat wel.
Maar wat is Chicago een geweldig leuke stad. Lijkt wel een beetje op New York. We zijn eerst naar Willis Tower voorheen Sears tower gegaan. 103 verdiepingen omhoog en genieten van het uitzicht. Petje af voor Bart en Carolien want zij zijn op het glazen slide uit gegaan zodat je dus buiten het gebouw staat....dood eng. Daarna op de Hop On Hop Off bus die ons door Chicago heeft rondgereden zodat we alle bezienswaardigheden hebben gezien en af en toe rond hebben gelopen. Bart was helemaal content want hij stond bij de Buckingham fontein (Married with Children). Ook een geluk dat Bart op Google kon want toen vonden ze het bord van het begin van Route 66 (wij hadden al op het einde gestaan in LA) Marcel ook weer helemaal gelukkig.
Trouwens hij had toch geen verkeerde dag want toen we gingen lunchen bestelde hij een Turkey Leg, right zei de ober, mag ook de linker zijn hoor reageerde Marcel :). Kijk maar even naar de foto hoe ontzettend groot het was.
Veel dingen gezien en we waren om half 9 weer terug op de camper.

• 05 Juni 2017 - 07:57

Ria:

Fijn dat jullie een geweldige dag hebben gehad in Chicargo, lekker met de trein, volgens mij hebben jullie dat nog nooit gedaan in Amerika, Rinus moest een traantje weg pinken toen hij de foto van Denny's zag hihi en die kalkoen poot bracht ook weer mooie herinneringen boven, bedankt zus voor het leuke verslag, verheug me nu al op de volgende. Xxxxxxx

• 05 Juni 2017 - 08:54

Jordie, Co Jessie En JJ:

Wat een leuke foto's! Zo te zien een geweldige dag geweest! En Jordie is jaloers op ome Bart met de fontei ! Hij herkende het gelijk! En heeft tante ka de hamburger op gekregen?? Hahaha. Papa de poot wel denk ik. Misschien heeft hij zelfs de restanten van tante ka d'r hamburger wel op hahaha. Jullie hebben beter weer als ons want hier word het de komende week niet veel als wij weg zijn. Dat is dan weer jammer. Leuk om jullie verslag weer te lezen. En hopelijk krijgen jullie nu geen "minder leuke dagen" meer maar alleen hele leuke mooie dagen! Genietse nog! Ik ben nogsteeds jaloers. Had graag mee gewild. Xxxx

• 05 Juni 2017 - 10:39

Jeannot :

Ja, elke reis heeft ups en downs maar zolang je maar kunt genieten en dat lukt wel zo te zien. Dieten doe je thuis maar weer!

• 05 Juni 2017 - 13:39

Anita:

mooie uitzichten zeg! Die zien er heel wat anders uit dan hiero.... Afgelopen weekend zijn Rob zijn neefje Vince en vriendin Esmee hier geweest. Was gezellig. Nu nog een kleine week in la douce France. Hoeveel reis en genietdagen hebben jullie nog voor de boeg? Erg leuk om jullie zo te kunnen volgen hoor en ik blijf erbij Wil, je bent een geweldige schrijfSTER! XX

• 05 Juni 2017 - 13:39

• 05 Juni 2017 - 13:40

Anita:

sorry 2 keer geplaatst in mijn enthousiasme :-)