Dag twee, Iowa - Reisverslag uit Clayton, Verenigde Staten van Marcel en Wil - WaarBenJij.nu Dag twee, Iowa - Reisverslag uit Clayton, Verenigde Staten van Marcel en Wil - WaarBenJij.nu

Dag twee, Iowa

Door: Carolien

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Wil

03 Juni 2017 | Verenigde Staten, Clayton

Vanmorgen opgestaan om 6.00 uur. Ontbeten in het hotel, daarna weer naar het vliegveld want we werden daar om 8.00 uur opgehaald met de bus. Na twee uur rijden waren we in Forest City, waar rijen met Campers klaar stonden. Best wel jammer: de kleinste camper was voor ons. Best een tegenvaller, want je zit er toch met z'n vieren in. Ben nu al benieuwd hoe het gaat met slapen straks! Er is geen apart slaapkamertje, dus we kunnen lekker naar elkaars gesnurk luisteren. Nu zijn we in Waterloo in Iowa, waren van plan wel wat meer te rijden vandaag, maar de volgende camping vonden we toch te ver. Mooie camping, maar morgenochntend gaan we toch echt weer verder richting Chicago. We hebben er zin in!

Sidenote: we hadden een email van Apollo dat we een grote camper met slide-out zouden meekrijgen maar nu wisten ze er niets van en kreeg je mee wat ze in New York nodig hadden. Niemand kreeg trouwens met slide-out wel kregen mensen die met zijn tween waren een grotere camper mee en zij gingen ook naar NY, zeer vreemd.

• 03 Juni 2017 - 07:33

Monique:

jammer van de tegenvaller maar hoe klein is klein in Amerika?nu op naar mooie plekken!

• 03 Juni 2017 - 08:12

Ria:

Jammer zus dat jullie een kleine camper mee kregen, kan me voorstellen dat dat een tegenvaller is met 4 volwassenen, hopelijk snurkt er niemand heel hard haha, wanneer krijgen we foto's te zien? Ben heel benieuwd ook naar de "kleine" camper

• 03 Juni 2017 - 08:31

Jordie, Co , Jessie En J.J:

Nou dat is ook niet leuk. Dat valt wel even tegen zeg! Diegene die snurkt moeten jullie gewoon een goedkoop koepel tentje voor kopen

• 03 Juni 2017 - 10:32

Jeannot :

Nou, dan kun je in ieder geval de familie relatie goed uittesten!

• 03 Juni 2017 - 13:19

Letty:

Gelukkig kunnen jullie nog we lachen!! Ziet er gezellig uit hoor, campingtafel is in ieder geval wel groot genoeg!
    Hoop dat jullie de eerste nacht goed door zijn gekomen!

• 05 Juni 2017 - 07:45

Jan De Boeff:

klein? volgens mij zit Marcel op een twee-zit bank achter het stuur
    ziet er wel leuk uit