We zijn er :) - Reisverslag uit Osceola, Verenigde Staten van Marcel en Wil - WaarBenJij.nu We zijn er :) - Reisverslag uit Osceola, Verenigde Staten van Marcel en Wil - WaarBenJij.nu

We zijn er :)

Door: Wil

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Wil

02 Juni 2017 | Verenigde Staten, Osceola

Zo dat was een vermoeiende dag......

Oosterhout, om kwart voor 5 ging de wekker en om half 6 stonden we bij Bart en Carolien voor de deur.
We vlogen pas om 10:55 maar vanwege de drukte tegenwoordig op de weg dachten we we gaan maar op tijd.
Nou waren we dus erg vroeg op Schiphol ha ha, och ja beter veel te vroeg dan 5 minuten te laat.
Boardingpassen gedaan, koffers ingeleverd en wachten maar gelukkig gaat de tijd op Schiphol best snel.
Bart en Carolien hadden duurdere plaatsen vanwege beenruimte dus Marcel en ik zaten zo een 14 rijen achter hun. Staan we bij de gate worden Marcel en ik omgeroepen of we ons even wilden melden...wat nu dachten we ???
De plaatsen die wij dus hadden waren heel erg vies (iemand zeker overgegeven?) en dus kregen we nieuwe plaatsen...2 rijen achter Bart en Carolien...wat een mazzel en wel net zo gezellig.
Vlucht ging prima, af en toe geruild van plaatsen zodat Bart en Marcel en Carolien en ik bij elkaar zaten te kletsen.

Op tijd geland in Philadelphia, bij de douane ging het best soepel en Marcel en ik hadden echt een hele aardige man. Hij vroeg waar we vandaan kwamen en waar we naartoe gingen.
Minneapolis zeiden we....hij zei, wat moet je DAAR nou doen, zelfs Amerikanen willen daar niet zijn :) . Dus ff uitgelegd dat we de RV daar op gingen halen.
Hij vertelde ook dat hij In Nederland was geweest voor een vliegshow in Volkel. Waarschijnlijk was Marcel daar toen ook, wat een klein wereldje eigenlijk. B
Koffers opgehaald, weer ingeleverd en op naar de volgende gate, daar hadden we nog 4 uur voor :).
Rondgewandel, koffie/thee gedronken (die Carolien niet erg kon waarderen omdat ze het theezakje zowat een half uur erin laten hangen dus de kleur is niet zo donker als onze koffie).
Wel heel gezellig nu met zijn vieren hoor, gaat de tijd toch sneller lijkt het. Toen naar de gate voor het boarden. NIET op tijd dus omdat de cabincrew nog op een vlucht van Pittsburgh zaten en die helemaal aan de andere kant van het vliegveld was geland.
Afijn na een half uur vertraging konden we eindelijk boarden, staan we toch in een Vlucht file niet normaal. Voor ons zo een 12 vliegtuigen en achter ons nog een stuk of 7 die allemaal weg moesten. Och ja is weer eens wat anders dan een auto file.
Dus toen waren we in totaal zeker een uur later weg.
We landen om half 9 en waren nu inmiddels meer dan 22 uur op....slapen in een vliegtuig gaat nog steeds niet alleen af en toe een paar minuutjes wegzakken, behalve Marcel zoooo irritant ha ha. Tassen opgehaald, shuttle van hotel gebeld en eindelijk konden we naar bed, heerlijk zeg wat waren we moe.
Na 6 uur slapen was ik natuurlijk alweer klaar wakker maar dat maakt niet uit kan ik het eerste verslag schrijven en Marcel ligt nog heerlijk te pitten en hij moet fris en fruitig zijn voor de camper straks.
Nog 3 kwartier en dan gaat de wekker, ik ga alvast douchen dan ontbijt en weer terug naar het vliegveld waar er een bus van Apollo op ons staat te wachten om 8:00 die ons naar de Camperfabriek brengt.
Heel erg benieuwd wat vandaag ons gaat brengen. Het is hier trouwens rond de 30 graden.
Hastalavista baby's en hopelijk snel het volgend verslag...MET foto's.

• 02 Juni 2017 - 13:18

Ria:

Wat heerlijk weer een reis verslag van mn zusje al had ik natuurlijk veel liever bij jullie geweest, heb gisteren jullie vlucht gevolgd, ben ik er toch een bertje bij

• 02 Juni 2017 - 13:34

An:

Geweldig zeg dat jullie nu met z''n vieren zijn geniet er van en laat ons op een afstand mee genieten .

• 02 Juni 2017 - 19:34

Monique:

Fijn dat jullie er zijn na een lange reis nu genieten

• 02 Juni 2017 - 20:41

Jew:

Leuk dat jullie weer in Trump country zijn ; we wensen jullie een prettige campertrip en op naar Max in Montreal. Wij zitten nu in Salisbury, England, mooi weer en al veel gezien. Morgen gaan we naar het Vintage Nostalgia Festival in Stockton en zondag naar het Super car show op Wilton House. Groetjes van Jan en Jolanda

• 02 Juni 2017 - 20:54

Anita:

hey lieverds jullie reis was heeeel wat vermoeiender dan die van ons. We zijn alweer in La Fleche geweest. de witte tijgers zijn al aardig volwassen geworden! Komend weekend vooral op het circuit du mans, jullie wel bekend. Missen jullie hier wel hoor! Kijken uit naar de reisverhalen.

• 02 Juni 2017 - 23:23

Jordie, Co, Jessie En J.J :

Wat een leuk verslag! Ben ook heel benieuwd Joe de camper jullie bevalt!
    Ik kom net van uiteten en een terrasje en natuurlijk kwam ik Sacha en Youri tegen ☺☺
    Veel plezier en een veilige reis! Maak veel foto's! En benieuwd nar het volgende verslag!
    Dikke kus van ons

• 02 Juni 2017 - 23:23

Jan De Boeff:

He Luitjes, lekker begin zo
    eerst de spaning van hebben we stoelen naast elkaar en dan zit je gewoon met zijn vieren bij elkaar... mazzel
    fijn dat de reis verder goed is verlopen ga er maar lekker van genieten
    groetjes uit rotterdam (27 grd)